Thursday, July 15, 2010

Softbank & Dinner with Yuka


One sad thing and one great thing today: having dinner with Yuka at an Italian restaurant near my house was great, but going to Softbank with her and paying 77,000 yen for my lost phone was quite painful.

Officeから聞こえてくる、先生が学生に英語を教えている声に先生のあたたかさを感じてすごく癒されました。dinnerまでご一緒させていただいて、今すごく幸せです。先生といると不思議と心があたたまるんですよね。今日は私にとって、久しぶりに幸せな1日になりました。
先生、今日もありがとうございました。
yuka


No comments:

Post a Comment